تیم استانی راگبی زنجان

 10 داور بین المللی ایرانی برای مسابقات آسیایی دعوت میشوند

جرالد گالاگر مدرس جهانی IRB پس از برگزاری کلاس داوری درجه یک بین المللی راگبی در ایران گفت:داوران جوان و با انگیزه ای در ایران هستند که پس از بررسی وضعیت کلاس و آزمون عملی خصوصاً در بازی دوستانه تیم ملی آقایان با کلوپ تهران به توانائی های داوران ایرانی اعتقاد بیشتر پیدا نمودم. ضمنا خانمها فاطمه نوری و نرجس شبانی که شبانی از داوران شرکت کننده در کلاس داوری بودند و در حال حاضر باعنوان سرپرست اردوی تیم ملی بانوان همکاری دارند را برای قضاوت به مسابقات آسیایی هند دعوت میکنم و امیدوارم در آینده بر اساس اعلام انجمن راگبی ایران از سایر داوران فعال نیز در مسابقات استفاده نمائیم.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 تیم شهرداری تبریز در یک بازی نفس گیر توانست با نتیجه 13 بر 12 از سد گیلان بگذرد و صعود خود را به لیگ برتر جشن گرفت .
قضاوت این مسابقه بر عهده ی علیرضا فضل ا.. اعرابی داور با تجربه بین المللی و به کمک آقایان محمد وصالی ، فرهاد خسرو شاهی و داور چهارم اکبر نیکبخت بود .
شایان ذکر است مسئولین شهرداری تبریز از عدم حضور مسئولین انجمن در مسابقات گله کردند .
همچنین تیم های قم و اصفهان به لیگ سه سقوط کردند. از لیگ سه امسال دو تیم به لیگ دو صعود می کنند .


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 

 
 
 


نوشته شده در تاريخ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 از رشته های مدال آور و فعال حمایت می کنیم 


رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تمجید از مسوولان انجمن راگبی در برگزاری کلاس پیشرفته و بین المللی مربیگری و داوری راگبی در تهران گفت : استقبال خوب از این کلاس ما را تشویق می کند که بیش از پیش به این حرکت سازنده عنایت بیشتری داشته باشیم .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، " محمد علیپور " روز چهارشنبه در جریان بازدید از این کلاس که با حضور 43 مربی و داور و همچنین اقای " جرالد کالاگر" و خانم " سره نا یوه " مدرسان نیوزلندی و سنگاپوری در مجموعه ورزشی ازادی تهران جریان دارد ، افزود: حرکت انجمن راگبی قابل ستایش است و امید می رود که این اقدام ، در بالابردن سطح دانش مربیان و داوران موثر واقع شود. 
وی ضمن خوشامدگویی به مدرسان و همچنین شرکت کنندگان در این کلاس گفت : ما انتظار داریم که شما تلاش کنید تا راگبی بیش از پیش به سمت پیشرفت حرکت کند . 
علیپور همچنین اظهار داشت : برنامه ریزیها باید بگونه ای باشد که در بازیهای اسیایی اینده بتوانیم جزو تیم های برتر قاره باشیم و به باور من ، این پتانسیل وجود دارد بویژه در بخش " سونز"( راگبی هفت نفره ) که علاقه مندان بیشتری نسبت به راگبی 15 نفره دارد. 
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، توجه ویژه به راگبی پایه را مورد تحسین قرار داد و گفت : خوشبختانه جوانگرایی در راگبی در اولویت قرار گرفته و من امیدوارهستم که این پشتوانه سازی و اتکا به چهره های اتیه دار بتواند در توفیق این رشته پرطرفدار نقش کلیدی بازی کند. 
علیپور با اشاره به کمبود بودجه گفت : فدراسیون انجمن های ورزشی ، 15 رشته فعال را هدایت می کند ولی واقعیت این است که با مشکلات بودجه مواجه است . در این راستا ، اخیرا چند سفر برون مرزی به این دلیل لغو شده است ، با این حال این مشکلات مقطعی است و امید می رود که بتوان از پتانسیل های موجود بنحو احسن استفاده کرد . 
وی در پایان گفت : از رشته های مدال اور که به سمت پیشرفت حرکت کنند ، حمایت می کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید. 
در این بازدید ، همچنین حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی از حمایت رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از این رشته پرطرفدار تمجید کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این کلاسهای پیشرفته بتواند در توفیق راگبی نقش موثری داشته باشد. 


نوشته شده در تاريخ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 انجمن راگبی کشور در نظر دارد اولین دوره مسابقات قهرمانی باشگاهی راگبی ساحلی (Beach Rugby) را در تاریخ 15/09/91 در جزیره کیش با نام (جام خلیج فارس) برگزار نماید. لذا خواهشمند است آمادگی تیم خود را جهت شرکت در مسابقات فوق تا تاریخ 15/08/91 به این انجمن از طریق سایت یا نامه اعلام فرمایند.
اطلاعات بیشتر متعاقباً اعلام خوهد شد.
تعداد بازیکن برای هر تیم حداکثر 10 نفر، مربی 1 نفر و سرپرست یک نفر تعداد کل 12 نفر
جهت اطلاعات بیشتر با آقای مهدی ممتاز امیری 09193174697 تماس حاصل فرمائید.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 نفرات دعوت شده عبارتند از :
محمد شريفيان-امانوئل خدابخش-پيام عباسي-رضا بوعذار-شهاب دهقان-حمزه اميري-پيام شجاعي-اميد زارعي-ناصر اسلامي منش-ميثم خادم-رامين نور سعدي-فرشاد جمشيدي-محمد سپهري-عليرضا بوستاني-رضا بيات.بهروز قاسمی همچنین امیر ابریشمی در صورت روشن شدن وضعیت خد متی نیز به اردو اضافه میگردد


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 همکاری مشترک راگبی ژاپن با انجمن راگبی

حسن میرزا آقابیک رئیس انجمن راگبی اعلام کرد با درخواست انجمن راگبی و پیگیری های مستمر جعفریان دبیر انجمن به زودی مربی ژاپنی به ایران می آید برای مدت یکماه.
استانهای متقاضی می توانند برای مدت یک هفته این مربی را جهت ارتقاء سطح مربیان خود و تمرینات تیم منتخب استان استفاده نمایند که بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته مسئول هماهنگی این کار نصرت ا.. جعفریان میباشد که سابقه طولانی در امر آموزش در سطح بین المللی دارا میباشد و در حال حاضر ژاپن قویترین تیم راگبی آسیا میباشد که سابقه حضور چندین دوره در جام جهانی راگبی را دارد و امیدوارم این همکاری پیشرفت راگبی در کشور را نیز به همراه داشته باشد.
شرایط حضور مربی ژاپنی در استانها 
1- تهیه بلیط رفت و برگشت از تهران به استان متقاضی.
2- تهیه اسکان و تغذیه برای مربی و همراه او.
3- مربی مجاز میباشد کلاس تئوری برای بانوان و تئوری و عملی برای آقایان در استان متقاضی را اداره نماید.
4- پس از پایان کلاس و دوره کلیه مربیان یک درجه ارتقاءخواهند نمود.
5- حق الزحمه مدرس 1000 دلار برای یک هفته که میبایست در اختیار انجمن قرار گیرد.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 آکادمی راگبی استان البرز

ثبت نام برای تمامی سنین در دو گروه آقایان و بانوان
از علاقمندان به این رشته مهیج دعوت به عمل می آید 
برای اطلاعات بیشتر به آدرس و شماره تلفن های زیر مراجعه فرمایید
آدرس : باغستان ورزشگاه انقلاب - هئیت انجمن های ورزشی استان البرز - کمیته راگبی
زیر نظر دانیار حق دهقان 
علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :
09357782956


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 قابل توجه شرکت کنندگان کلاس بین المللی راگبی 

به اطلاع می رساند اولین دوره کلاس بین المللی راگبی مربیگری ، داوری و تگ راگبی در تاریخ های ذیل در محل مجموعه ورزشی آزادی زمین شماره 4 برگزار خواهد شد . ثبت نام شدگان در تاریخ های مققر سر کلاس حاضر باشند .
مربیگری : بعد از ضهر 3 مهر – 4 مهر – صبح تا ضهر 5 مهر ماه
تگ راگبی : بعد از ظهر 5 مهر ماه
داوری : 6 مهر – 7 مهر
ساعت شروع کلاس ها صیح ها 9 صبح و بعد از ظهر ها ساعت 16
هزینه کلاس مربیگری : 3000000 ریال
هزینه کلاس داوری : 3000000 ریال
هزینه کلاس تگ راگبی : 1500000 ریال
خوابگاه بانوان : مجموعه آزادی
خوابگاه آقایان : مجموعه ورزشی یاس


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 مهر 1391برچسب:, توسط امین عطائی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد