تیم استانی راگبی زنجان

 کلاس توجیهی tag Rugby در تاریخ 25/05/91 روز چهارشنبه از ساعت 11 لغایت 14 تشکیل می شود. کلیه علاقمندان برای حضور در کلاسها می تواند جهت ثبت نام به انجمن راگبی یا کمیته راگبی استان تهران مراجعه نمایند. شایان ذکر می باشد، حضور در کلاسهای Tag Rugby بین المللی که در شهریور ماه برگزار میشود منوط به حضور در این کلاس می باشد.
محل برگزاری کلاس : سالن آمفی تاتر دفتر مشترک هیاتهای ورزشی استان تهران واقع در خیابان شریعتی - خیابان بوشهر
مدارک مورد نیاز :
کپی شناسنامه
کپی کارت ملی 
دوقطعه عکس 4×3
چنانچه متقاضیان دارای کارت مربیگری و یا داوری می باشند، کپی کارت مربیگری یا داوری.
شماره تماس : 66908421 
09127241278


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 در پایان مسابقات بر اسا نظر کمیته فنی بهترین بازیکنان این دوره از مسابقات معرفی شدند.
آقایان سجاد ایزدی، پیام شجاعی، غلام شاه حسینی (فارس)، فرشاد جمشیدی، یوسف جلالی، حامدعطاب (خوزستان)(اکبر غلامی (تهران)


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 برترین مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان

بهترین بازیکن آقای سجاد ایزدی(فارس)
آقای ترای (گل) آقای امینی حسین زاده (فارس)
بهترین مربیان آقای رضا یزدانی (فارس) آقای پدرام بنی عامریان (تهران)
تیم اخلاق زنجان


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 زنجان - رییس هیئت بیسبال و بولینگ استان زنجان، گفت: نبود زمین تمرین اختصاصی عامل عدم پیشرفت و 

عمده ترین مشکل این رشته وزرشی می باشد.

محمد حسن همایونی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: استعداد های بسیار زیادی در رشته راگبی در دو گروه بانوان و آقایان در استان زنجان وجود دارد و نبود کمترین امکانات، فرصت بروز این استعداد ها را نمی دهد.

وی با اشاره به اعزام تیم های راگبی زنان و مردان زنجان به مسابقاتراگبی کشوری که در اواخر تیرماه در استان گلستان برگزار خواهد شد، افزود: کسب مقام های نخست، با وجود مشکلات عدیده ای که تیمهای راگبی زنجان با آن روبرو هستند، بسیار دشوار می باشد.

رییس هیئت بیسبال و بولینگ استان زنجان به استعداد های ناب موجود در این رشته اشاره و تصریح کرد: در صورت تخصیص زمین مناسب و بودجه و امکانات سال های آینده تیم راگبی زنجان موفق به کسب مدال نیز خواهد شد.

وی وضعیت کلی تیم های راگبی زنجان را مناسب ارزیابی کرد و گفت:سطح این تیم ها در دو گروه بانوان و آقایان با کمترین هزینه کرد و تمرین در زمین های غیر اختصاصی و زمان های نامناسب تمرینی،قابل قبول بوده و تامین زمین برای حل بسیاری از مشکلات این رشته،می تواند راهگشای موفقیت های آینده نیز گردد.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 بانوان و آقایان با توجه به تصمیم انجمن راگبی:
• کسانیکه بعد از شرکت در کلاس و کسب نمره قبولی هنوز موفق به دریافت کارت مربیگری و داوری نشده اند تا پایان مردادماه سال 1391 فرصت دارند مدارک خود را که شامل موارد مطروحه ذیل میباشد را ارسال نمایند:
- کپی شناسنامه.
- کپی کارت ملی .
- دو قطعه عکس 4×3.
- کپی آخرین کار ت مربیگری و یا داوری.
- آدرس: میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی- نبش خیابان بلوار کشاورز- روبروی بانک صادرات- ساختمان طلوع – طبقه چهارم – انجمن راگبی.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 کمیته انظباطی مسابقات 16 مرداد ماه تشکیل میشود.

مسابقات راگبی انتخابی تیم ملی آقایان همانقدر که زیبا برگزار شد و قهرمانان حضوری شایسته داشتند چند تن ورزشکار هم تخلفاتی انجام دادند که با توجه به حضور کمیته انظباطی در محل مسابقات تمامی رفتار بازیکنان را زیر نظر داشت و حضور حسن میرزا آقابیک رئیس انجمن نیز مزید به علت شد که با خاطیان جدی تر برخورد شود بر همین اساس محمدرضا مهران زاده از گلستان تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات راگبی محروم میباشد و درخواست محرومیت راگبی گرگان در بخش آقایان نیز در دست بررسی و مطالعه میباشد که پس از نظر کمیته انظباطی انجمن به فدراسیون انجمن های ورزشی ارسال میگردد تا بالاترین حد مجازات برای تیم آقایان گرگان در نظر گرفته شود و سایر موارد در روز شانزدهم مردادماه در محل انجمن تصمیم گیری و اعلام میگردد.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

متاسفانه مستند سلام راگبي به شبكه خبري بي بي سي هم راه يافت 

فرامرز بهشتي مستند ساز جعلي ايراني كه با هدف توسعه راگبي از نیوزلند به ايران سفر كرده بود و جلسات زيادي را با مسئولين و اعضاء راگبي كشور و همچنين تعداد زيادي از بازيكنان و پيشكسوتان اين رشته در تهران و شهرستان ها سپري نمود، متاسفانه از كليه تصاوير و فيلم هايي كه از زحمتكشان اين رشته ضبط و جمع آوري كرده بود، مستندي را تهيه و در جهت انحراف افکار عمومی و اهداف ورزشكاران ايراني با تغییر در فیلم نامه خود به تبلیغ گذاشته است. ايشان در نهايت سوء استفاده از اين جامعه ورزشي نوپا و تازه شکل گرفته مستندی تهيه و آنرا در جهت اهداف شخصی خود روز پنج شنبه 05/05/1391 از طریق شبكه خبري بي بي سي در معرض نمایش می گذارد.


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 با سلام.بعد از درخشش زنجان در کشور تمرینات فشرده برای مسابقات راگبی 15نفره شروع شده با 20بازیکن

وبرنامه تمرینات تیم راگبی زنجان

در ماه مبارک 3روز در هفته روزهای دوشنبه چهارشنبه جمعه ساعت 1.30دقیقه


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 

 

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی

 تیم راگبی زنجان در این مسابقات بسیار خوب ظاهر شده و بازیهای زیبا ومحکم و قدرتمند در این حال با رعایت بازی جوانمردانه ارایه داد طوری که زمانی تیم راکبی زنجان بازیچه برای حریفان خود بود حتی تیم گرگان که امتیاز میزبانی را به عهده داشت از شش گروه- گروه یک این مسابقاترا که زنجان حضور داشت انتخاب کرد برای صعود با خنده جلوی بازیکنان زنجان ولی بازیکنان هم قسم شدند که جواب گلستان را داده ودیدگاهها را به راگبی زنجان عوض کرده طوری که ابتدا تیم گرگان را باناداوری داور وسط آقای مصطفی چاوشی ۵بر صفر شکست دادندکه ترای این بازی را شماره یک تیم علیرضا عباسی به کمک بازیکنان تیم به ثمر رساندوبعد تیم خراسان ابتدا هفت بر هیچ عقب افتاد که ترای را شماره یک تیم وپنالتی را شماره ۹ تیم سعید خدایی به ثمر رساندولی بازیکنان کم تجربه که از ۱۳بازیکن ۹بازیکن اولین مسابقه خود راتجربه میکردند واکثریت متولد سالهای۷۰الی ۷3 بودندنتوانستند نتیجه را حفظ کنند وتیم زنجان جوانترین تیم مسابقات بود واستانهای قدرتمند راگبی کشور ازتیم زنجان که قدرتی بازی میکرد هراس داشتند. إبه امید قهرمانی این تیم جوان بچه ها متشکرم 

 

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, توسط امین عطائی